Hur mitt stall ser ut :)
Publicerat den

Hejsan :)
 
Eftersom att dem flesta av er inte har en aning om hur mitt stall ser ut så tänkte jag att det var på tiden att ni fick se lite bilder.. Dock som ni ser har vi inte målat klart. Endast något galler och Zamoras box (svarta) är färdig målat. Det vita ska också målas. Men så här ser det ut just nu, en del av stallet i alla fall .  :)
 
2 boxar till vänster, rakt fram är ut till gödsel högen, foder och sadelkammare till höger. Spirit står längst ner just nu, och stormur hade den boxen närmast innan. Tror ponnysarna ska ha det boxen men har inte bestämt mig än :)
 
 
Zamoras box - beachens gamla där av alla planketter. Som ni ser har jag slarvat lite när jag målat det svarta. Men är som sagt inte klar.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?