Kommentar :D
Publicerat den

kommentar från förra ägraren emmy: Tyvärr passar man inte ihop med alla hästar, men ibland måste man kämpa lite tillsammans innan man bestämmer sig för att sälja. Tycker att allt för många "bortskämda" ungar/ryttare säljer sina hästar och skyller på hästen om dom inte lyckad nolla en tävlingsrunda. Men du Denise, du har verkligen kämpat med Zamora och jag är så glad att hon kom till dig! Du har gjort ett fantastikt jobb med henne och jag är så stolt över er bägge! Hoppas att Zamora kommer till ett lika bra hem som hon haft det hos er! KRAM <3
 
Allting känns mycket bättre när man får en kommentar från förra ägaren att man har gjort ett bra jobb med Zamora. Det är väldigt kul, jag blir väldigt glad. Jag håller fullkomligt med dig emmy, dem flesta ryttarna är ganska bortskämda med hästar och orkar inte käma och vill gärna ha det lite serverat på fat. Men jag känner att z och jag har kämpat. Men att hon inte riktig räcker till dit jag vill i hoppningen. Och att hon inte tycker det är lika kul som jag att hoppa. Så är det ibland. Sen är ju inte alla hästar byggda till att hoppa. Detta är enda anledningen till att hon säljs. För att komma till en dressyr ryttare. För det är just det Zamora är - en dressyr häst.
 
Tack emmy :D <3
 
www.emmyalexandra.blogg.se
 
 
Bjuder på mitt ansikte på denna bilden...
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?