Kvällsmys :D
Publicerat den

Tog in hästarna innan ikväll för det började åska och mullra rejält. Så bestämde mig för att ta in dem och så att dem kunde vila lite. Det första athena gjorde när hon kom in var att rulla sig i halmen. Mysigt. Lukten av häst, ensilgage och halm slog mig i ansiktet när jag kom in i stallet för en stund sen. Så himla mysigt.
 
Pysslade med ponnysarna, borstade, pratade och bara myste helt enkelt. Athena börjar lita på mig mer och mer. Det är så kul nu när man kommer in i hagen eller boxen, hon springer inte iväg och hjärtat bultar inte så det hoppar ur bröstet på henne. Nu kan jag pyssla och borsta hur mycket jag vill. Det är ju såklart en bit kvar, men det är roligt när det går framåt. Hon är ju bara en sådan pärla och ha att göra med och otroligt mysig. Min fina athena..
 
Zamora var inte lika förstjust av att bli ompysslad. Borstade henne i 30 minuter men hon tyckte inte alls det var lika mysigt att bli borstad. Tack för den haha.
 
imorgon väntas hoppning hos stina med z inför tävling på söndag.
 
Fina Zamora sist vi hoppade och jag fick en hjärnskakning :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?