Nya ideer till bloggen :) !
Publicerat den

Eftersom att jag inte haft någon motivation till att blogga på ett tag, dels för att det har varit tråkigt och sen att jag inte haft något speciellt att skriva om. Känns bara inte kul att sätta sig framför datorn med bloggen och så ska det ju inte va..
 
Jag har två nya hästar i mitt liv, Athena och Molly. Ni kommer få följa min resa tillsammans med dem. Från ohanterings bara till, hanterings bara. Eventuellt en del trick träning i framriden. Men först och främst är det viktigaste att dem kan lita på mig.
 
Har bokat in två nya tävlingar med Zamora, ni ska få följa träningpassen fram tills dess.
 
Jag ska börja få i ordning på min kropp och bli lite mer fit. Äta nyttigare och träna för att få styrka och konditon. på så sätt orkar jag mer i min ridning också, så ni ska få följa min resa dit, lite som en tränings dagbok här på bloggen.
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?