Svar Del 1 - vad skulle du göra om ..
Publicerat den

Du blev allergisk mot hästar?
 
- skulle nog ta en massa allergi piller och ridit ändå. Om hjärnskakning, 40 graders feber, körtelfeber, skadad fot, skadat knä, skadad rygg inte kan hålla mig ifrån hästarna - kan ingenting göra det ! :)
 
om du fick välja mellan vilcka hästar som helst förutom dom du har nu? 
Super bra blogg förresten!! :)
 
- Hmm, jag älskar mina hästar men med tanke på att jag säljer Zamora på grund av att jag vill ha en hopphäst. Så får jag nog säga att jag hade velat ha en häst med lite mer scoop och bra hoppteknik.
Vilken det blir, det får tiden utvisa.
 
Tack :D
 
 
Du fick chansen att rida roffes hästar?
 
- Tackat ja. Vilken chans att lära sig och få rida en läromästare. Men sen samtidigt hade jag nog varit rädd för att "paja" dem.
 
Vad skulle du göra om någon känd ryttare sa att du rider dåligt?
Skulle du bli ledsen elr skulle du ta det som en utmaning till att bli bättre?
 
- Jag skulle ta det som en utmaning. Fortsätta träna för att bli bättre.
 
 
 
 
 
 



Anonym

Hej Denise! Ville bara säga att du är sjukt häftig och jag beundrar verkligen dig! Jag har följt din blogg ett tag nu, och jag tycker att i takt med att du blir äldre blir också bloggen bättre och jag tröttnar aldrig på att läsa den! Tycker det är stort av dig att sälja Z faktiskt, det är inte alla som vågar erkänna att det inte är rätt häst för en. Så stor tumme upp till dig, fortsätt som du gör så ser vi snart dig på topplistorna!! Kram :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?