Svar del 2 - Vad skulle du göra om..
Publicerat den

Vad skulle du göra om du hade en dag över?
Förresten mycket läsvärd blogg, kommer fortsätta läsa den! Livnär du dig på ridning eller vad jobbar/studerar du med?
Kram Karin
 
- En dag över? Hänger inte riktig med på din fråga.
Tack, vag glad jag blir :D
Nej, så pass tur har jag inte haft än. Jag fick naturbruk med inriktning häst på ett gymnasium. Just nu är jag arbetslös och har ingen aning om vad jag ska satsa på. Men hästarna kommer alltid att finnas :)
 
Du blev erbjuden att jobba som hästskötare?
 
-Tackat nej. Jag vet vilket jobb som en hästskötare får utstå. Dessutom med väldigt dåligt betalt. Men visst är det en möjlighet om man vill jobba med dem bästa senare i livet. Men häst skötare är inget för mig. Jag vill själv va den som rider. ( Läs: nu pratar jag inte på hög nivå, missförstå mig inte ).
 
 
Vad skulle du göra om du inte hade ditt hästintresse?

- Jag hade nog varit tjock så mycket chips jag kränger och så lite motion jag hade fått.. Skämt och sido.
Nej men jag hade väll varit som alla andra som inte ridit. Dock hade jag nog haft det väldigt tråkigt.
 
Vad skulle du göra om.. din blogg låg 1:a på bloggportalen bland kategori djur"?
 
- Håller inte så jätte koll på det här med bloggportalen, men det hade varit coolt antar jag :)
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?