Svar på kommentar - Angående mina läder :)
Publicerat den

Från läsare : Du borde länga dina läder:) ser väldigt korta ut! :)
 
- Jag var iväg och tränade med Zamora för en duktig tränare ( står still i huvudet vad hon heter ). Jag hade längre läder innan men hon sa till mig att korta upp dem. Det känns betydligt mycket bättre när jag hoppar. Kanske jag borde ha lite längre när jag rider markarbete / dressyr. Men jag har börjat vänja mig så vid dessa att det känns okej att rida i dem. Tror till och med jag har sänkt dem 1 hål än vad hon sa till mig att ha. Det är anledningen till att dem är korta. Men antagligen inte för korta, med tanke på att hon råder mig att ha dem så :D
 
Tycker ni andra också att dem är för korta? :)
 
 
 
 
 
 



Sanna

Var det när du var iväg och tränade terräng som tränaren sa det?:) (har inte läst att du tränat för någon annan tränare förutom i terrängen) för i terrängen ska man ju ha kortare än i hoppningen:)

Kram

Svar: Det kan mycket väll stämma. Men jag trivs i dem längderna jag har. Och det är ju det som är det viktigaste eller hur :)
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?