Svar på tal.
Publicerat den

Från läsare:Har kollat igenom inlägg och kommentarerna nu angående rapsfälten. Du börjar med att svara att du ridit på det i 10år med alla dina hästar. Då låter det alltså som att det händer fler än bara en gång.
Sen skriver du att du inte brukar rida på rapsfält och att den/de gånger du gjorde det inte skadat. Känns som att du bör bestämma dig hur du vill ha det. 
Stubb är super så hästarna kan få busa av sig men raps är verkligen inte bra
 
Svar: Jag ber om ursäkt till alla som har reagerat på detta. Det är jag som har gjort fel och allting blivit invecklat. Vi har ett fält precis utanför oss som i alla dessa 10 åren har varit halmfält. I år bestämde sig bonden för att ha raps på fältet och där av har jag fortsatt rida på fältet. Det är jag som har gjort fel, jag visste inte att raps fält var dåligt för hästen men nu vet jag och har lärt mig av det. Alla kan inte veta allt.
 
 
 
 
 
 



Fanny

Klart att man kan rida på rapsstubb! Sålänge man har lindat benen ordentligt så är det självklart att man kan. Kanske inte det mest optimala men det går ju! Precis när jag fick Mirre red jag bara på raps då det inte fanns något annat. Och det klarade sig hur bra som helst!
Kör på din egen magkänsla Denise, du är en smart hästtjej som vet vad som är bra för dina hästar.

Svar: Tack Fanny ! :D
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?