Svar på Tal.
Publicerat den

Från läsare: Rapsfält är big NO!! Det är struntsamma om du nt haft skador tidigare, men som hästmänniska måste du ju ändå veta att rapsfält är inget man rider på. Halmfält går bra men inte raps!
 
Svar: Jag har ridit 2 gånger på rapsfältet. Sen har vi andra fält som är halmfält, halmfält bilden är bild numer 1, och på rapsen är bild numer 2.  Att jag lägger upp bilder där jag rider på raps fält betyder inte att jag rider där varje dag. Att jag red där dem två gångerna gör ingen som helst skada på min häst och lägg ner snacket med att jag som "hästmänniska" ska veta att man inte rider på raps fält. JAG skulle aldrig utsätta min häst för något som skadar henne, och jag anser att dem här få gångerna inte skadade henne eller påverkat henne.  Hon mår inte ett dugg sämre för att jag har ridit där. OKEJ?
 
Halmfältet !
Rapsfältet.
 
 
 
 



Anonym

Har kollat igenom inlägg och kommentarerna nu angående rapsfälten. Du börjar med att svara att du ridit på det i 10år med alla dina hästar. Då låter det alltså som att det händer fler än bara en gång.
Sen skriver du att du inte brukar rida på rapsfält och att den/de gånger du gjorde det inte skadat. Känns som att du bör bestämma dig hur du vill ha det.
Stubb är super så hästarna kan få busa av sig men raps är verkligen inte bra

Svar: Förlåt , kanske skulle vara lite mer specifik.
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?