T.A.C.K
Publicerat den

Tack till alla er som sprider glädje runt er !
 
Åh! Sitter med tårar i ögonen Denise! Så fint! Det är verkligen starkt av dig att fatta beslutet att sälja henne trots att du älskar henne så mycket, du vet att hon inte vill hoppa och istället för att tvinga henne är du ärlig mot dig själv, Zamora och alla andra, du tänker på zamoras bästa, det kallar jag en riktig djurvän! Är så glad att Z hamnade hos dig trots att de inte kommer vara för alltid. Jag vet att du kommer hitta det perfekta hemmet till henne! Kram
 
-
 
Vilken välgjord film. Förstår din känsla. Jag blev rädd för hästar när jag var mindre, jag åkte av en ridskole häst och slungades rakt in i sargen. Du får mig att känna glädje igen och få tillbaka den känslan jag hade innan jag trilla av. Tack Denise ! Lycka till med din fina häst
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?