Underbara häst :D
Publicerat den

Personen som skulle komma och kolla på Zamora idag gick i princip bara in i stallet. Hade inte ens med sig ridkläder så antog att dem inte ens tänkt rida. Men det kändes helt enkelt inte rätt. För någon av oss.
 
Jag tog ut Zamora på en tur i stället. Körde lite lösgörande arbete på ett stubb längre bort. Vi har ju ett precis bredvid oss, det jag red på igår men sen finns det hur många som helst på andra håll. Så red en bit innan jag trimmade lite. Hon kändes fräsch. Fick jobba lite med galoppen då hon antigen la sig inåt och jag fick för mycket tyngd i yttertygeln eller så blev hon för stark. Men hon lyssnar ju trots allt väldigt bra. Bara lite till rätta visning så blev det ändå helt okej.  Traven var kanon bra och hon kändes jämn i båda sidorna.
 
Hade det inte varit för att jag vill hoppa och tävla, hade jag aldrig sålt henne.. Min fina prinsessa !
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?