Zamora - for sale film.
Publicerat den

 
Mats filmade när vi red i tisdags för drygt 2 veckor sedan.. Nu har jag äntligen fått bukt på filmen. Och har även fått folk som ringt på henne. Visst känns det tråkigt, men bättre hon kommer till någon som vill satsa på dressyr och ha kul istället för att tvingas hoppa när hon inte riktigt passar till det.
 
Nu kommer det "roliga" för mig. Att leta häst.. Kommer ihåg att jag provred 5-6 hästar innan z, jag älskade den första men hatade alla dem andra. Dock ångrade sig ägaren till den första. Jämförde alla andra hästarna med den så det blev inte så jätte bra.. Men sen kom fina Zamora. ! :D
 
ångrar inte en sekund att jag köpte henne. Älskar henne jätte mycket och hon betyder så mycket för mig. Men ibland funkar det helt enkelt inte.
 
 
 
 
 



Anonym

Kan du inte länka annonsen på Z här på bloggen igen :)



URL:


Emmy

Tyvärr passar man inte ihop med alla hästar, men ibland måste man kämpa lite tillsammans innan man bestämmer sig för att sälja. Tycker att allt för många "bortskämda" ungar/ryttare säljer sina hästar och skyller på hästen om dom inte lyckad nolla en tävlingsrunda. Men du Denise, du har verkligen kämpat med Zamora och jag är så glad att hon kom till dig! Du har gjort ett fantastikt jobb med henne och jag är så stolt över er bägge! Hoppas att Zamora kommer till ett lika bra hem som hon haft det hos er! KRAM <3



URL: http://emmyalexandra.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?