2 utgångar + bio
Publicerat den

Hej på er, har haf fullt upp exakt hela helgen så har inte haft tiden att uppdatera. :)
i fredas var jag på obs och shoppade med mamma och mats. Köpte lösögonfransar, jeans och en kavaj. sen drog jag på förfest i stp med en del folk innan vi drog ut. Dock kom bara hälften av oss ut då resten vart för toppade för att ens komma in till malmö. Vi var iallafall på hipp, helt okej helg men hade varit roligare om alla kommit med ut.
 
i lördes vakna jag vid tolv och mådde riktigt bra. ingen bakis fulla här inte, så åkte in till nova med kalle och malin. Vi fikade på espresso house och bara lullade runt. sen åkte vi till kävligen hämtade tyso och snackade med malins mamma och fikade där. När vi drog hem stannade vi på mc donalds och köpte med oss en hel drös mat med oss hem. på kvällen gick jag , sanna och malin på bio. Vi såg ego. den svenska komedin. En riktigt bra film som jag fick rysningar av. bion slutade vid elva, då bestämde vi oss för att dra ut så vi körde hem till mig hämtade kläder + smink, hem till sanna fixade oss och in till malmö där vi förfestade med några vänner till sanna. Dock hade jag sjukt ont i magen så drack ingenting där. Sen gick vi till etage , Sannas kompis hade VIP så det var sjukt chill och gå in. Där blev vi bjudna på en tequlia shot innan vi dansade loss hela natten lång...
 
En mycket lyckad kväll med andra ord. ! :)
 
idag har vi haft slappdag. Spelat lite spel myst, och ätit god middag. om en liten stund ska vi starta en film och käka chips och dipa. Dock är min mage i mat koma så vet inte riktigt hur jag ska få ner mer. men vi får se kanske blir sugen snart. :)
 
ha en underbar söndag ! :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?