Äntligen ! :D
Publicerat den

Det har töat bra under dagen och paddocken var så pass bra att jag kunde trimma z lite lätt. Det var så kul att äntligen få trimma lite igen. :D Min  älskade bror kom ut och tog lite bilder. Dock är kvaliten skit dålig, då det är taget med en ipad. Längtar tills jag får hem en ny systemkamera. För er som inte vet vad som hände med min gamla var det att jag glömde den på en träning sen när vi kom tillbaka för att hämta den var den borta. Tyvärr så ka inte folk vara ärliga och ge tillbaka. Men vafan en 10.000 :- kamera hade väll ingen egentligen tackat nej till.
 
Z jävlade lite med mig när jag skulle ta in henne. vägra vända sig om så jag kunde stänga grinden och då tänkte spirit ta chansen och springa ut så fick släppa z snabbt för att stänga och då drar den jävel i väg i fullfart ut på åkern och leker rodeo häst. Sen skulle hon såklart bara j*vlas och inte komma när jag bad henne. Dum häst.
Fick iallafall tag på henne.
 
Idag red jag med ett vanligt spränger bett och gramman, grammanen är endast till för hjälp om hon skulle bocka eller hitta på något bus, annars rider jag ALDRIG på gramman. Men ibland är det helt enkelt nödvändigt. Hon var fin idag trots att hon stått i 1 1/2 vecka. Nu hoppas jag att snön försvinner, så att man kan börja rida på riktigt.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?