Chill :)
Publicerat den

hej på er, dagen har gått som ett skott och jag är övertrött och ska snart sätta på ett avsnitt av vampire diaries innan jag släcker för dagen. Började halv 9 i morse så var uppe vid halv 7. Slutade lite tidigare idag , dem släppte oss vid 2 och då stack jag vidare till centralen där jag mötte upp min bror. Vi tog en runda till kävlinge och fikade med malin sen åkte vi hem.
 
Har klippt thayso, malin mockade och red z idag. Det hade gått bra. jag var bara ute en snabbis för en stund sen och gav dem kvällsmat. J*vla väder. Så fruktansvärt trött på att det jämt ska vara kallt. Hästarna som är på g nu, s fryser paddocken igen... Blir så iritterad...
 
Nu ska jag sova , upp tidigt imorgon igen. Godnatt
 



ivia

Hej dinse!!! Fint du skriver ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?