Feels like sunday...
Publicerat den

Hej, den här dagen har verkligen känt som en söndag. Har bara legat i sängen hela dagen. Nu på kvällen gick jag en runda och rensade tankarna sen fixade jag till hästarna. Har precis tagit en varm och skön dusch, ska snart starta ett maraton av filmer. Så nu vet ni hur jag ska spendera min fredags kväll.
 
Känner verkligen inte alls för att gå ut eller göra något överhuvudtaget för den delen. Blir så ibland. Kanske är bra, behöver spara lite pengar. Har ju faktiskt bara gått halva månaden och jag är nästan pank.. illa
 
Hur ser eran fredags kväll ut? någon som ska ut och partaya? Dansa för mig med då ! :)
pussar
 



Anonym

Hej Denise, har läst din blogg ett tag och vill bara säga att den blir bättre och bättre. Fortsätt med det
kram
lina



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?