Hatar kylan..
Publicerat den

Denna puddingen red jag idag i skolan. Zazou heter han. Super trevlig häst. framåt, tar skänkeln, livlig, och säger till när han tycker att nej det här är helt obekripligt. En känslig häst! :) Denna häst vill jag absolut rida igen, min typ av häst med andra ord.
 
Idag har inte alls varit en bra dag, Vakna vid 6 imorse och ville inte gå upp. Men tvingade upp mig själv 10 minuter innan bussen gick vid 7. Kallt och eländigt väder. Jag var också sjukt trött. Höll igång hela dagen igår.
idag har varit en riktigt slapp dag efter skolan. Stod och rycktade zamora i 1h och bara myste. ibland behöver man sådana dagar.
 
jag ska snart släcka för dagen så att jag pallar upp imorgon.. just nu ser det inte ljust ut. Men ska försöka ! :)
Godnatt
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?