Hejsan :)
Publicerat den

 
Godeftermiddag. Min kväll igår slutade i staffanstorp, på en hemma fest hos min vän hanna. Jag var förberedd på en tjejkväll, istället blev det fest. Jag klagar inte på det i heller. Länge sen det var någon hade en hemma fest. Förut visste man inte vilka fester man skulle välja för det var så många och nu är det nästan inga alls.. Helt sjukt vad det förändras från att man är 15 år till 18. Vad har hänt med folk? Går ni bara ut eller sitter ni bara hemma och glor film?
 
Tack för igår alla inblandade :)
Idag ska vi fira mamma. Hon fyllde 50 år i torsdas så släkten ska komma hit och fira henne, så jag är nog bara hemma hela kvällen. Var ute för en stund sen och mockade/fixade hela stallet. Har precis tagit en skön dusch och ska snart fixa mig, samt städa rummet. Helt sjukt vad man stöckar ner ?! Man tänker inte ens på det , helt plötsligt ligger det kläder över allt och handukar, någon annan som har samma problem som jag?
Jag och mina vän , charlotte. Dessa bilder kommer ifrån onsdags innan vi stack ut :)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?