love it.
Publicerat den

jag bara älskar hur z kröker på nacken och riktigt strålar på denna bilden.
Nästan som en hingst som vill visa upp sig. Jag tar tillbaka allting om att jag har sakt att hon inte är fotogenisk.
Den här bilden säger emot till 1000. Sjutk snygg häst ! :)
 
idag sov jag fram till halv 2 innan jag gick ut och fixade stallet. Mockade z och stormurs boxar. Olivia hade spiritus idag så hon var där ute när jag kom ut. När jag kom in igen tog jag en lång dusch. Sen har jag suttit och kollat på streetdancer , en film. Jag blir sjukt sugen på att börja dansa när jag ser sådana filmer. Ser sjukt coolt och roligt ut. Varför valde jag hästar som liten? jag antar att alla är födda till olika saker men hade varit kul och prova iallfall. Vad säger ni läsare? Vad är ett intresse? :)
 
/ Denise
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?