Sitter i skolan :)
Publicerat den

idag har jag uppsatt hår, vilket jag aldrig har annars haha
 
Hej på er, sitter i skolan just nu. Har lite annorlunda schema idag. i vanliga fall har jag projektarbete nu på morgonen och brukar oftast jobba hemma. Men idag har vi svenska nästan hela dagen. Vi jobbar med ett annat projekt på svenskan, en tidning som ska ha med avel att göra. Har precis skrivit klart min essä som handlade om hur man förbereder ett sto för fölning. Nu ska jag skriva en krönika om en uppleveles om då fölning, så får väll hitta på något.
 
Vid tjugo över elva har vi lunch, Sallad står på menyn på cafe 2000. I eftermiddag har vi ännu mera svenska och sen mentorstid innan vi slutar vid 3. Det är allahjärtans dag idag, vad har ni för planer för ert firande? :)
 
Mina cp störda vänner ! :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?