Snart stallet :)
Publicerat den

Hej på er.
 
kom hem från skolan för bara en liten stund sen. Idag har vi mest tagit det lugnt. Har tema vecka hela veckan så det har varit lugnt. Igår var jag dock hemma pågrund av privata orsaker. Bilden är tagen från i tisdags. Vi hade friluftsdag och dem felsta av klassen/skolan åkte iväg till vallåsen och åkte skidor. Jag stannade hemma med mina vänner och vi var tvungna att gå en tipsrunda i malmö. Där av bilden haha. :)
 
Jag har precis druckit en energi drycka och ska snart ut istallet och rida z. Efter att jag ridit henne ska vi gå en runda. Kanske gör det innan föresten så att det inte hinner bli mörkt. Sen ska jag träna 15 minuter. Jag har blivit sponsrad med ett läntäcke av skolan. Kanske tar en bild och slänger upp här. vi får se. Ha det gött så länge
 
XoXo






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?