Sötnos :)
Publicerat den

Myst med denna underbaringen hela dagen. Så himla söt.
Det blåser som in i bombens ute så hästarna har fått stå inne, var precis ute och gav dem eftermiddagshöet.
Dem tycker lika illa som vi att gå ut i detta vädret. Jag själv vill inte gå ut igen haha. men måste ut och fixa, men gör det senare ikväll.. Nu ska jag krypa ner i min säng och bara sitta och surfa. Mycket mer spännande händer det inte idag.
 
Imorgon börjar skolan igen, dock har vi ett helt annat schema 5 veckor framåt. Denna vecka har vi tema vecka så mitt schema ser helt annorlunda ut och jag går i skolan hela veckan.. hmm.
Såg fram emot mitt sovmorgon imorgon men det blev inte så mycket med det.. bara bita ihop och gå upp.. får gå och lägga mig nu känner jag, om jag nu ska orka gå upp imorgon. Jobbigt läge.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?