spontan utgång :)
Publicerat den

jag får snart sluta med mina utgångar, börja bli för mycket. Charlotte kom hit vid åtta och vi kollade film och käkade gottis. Spontant läste vi på facebook om god bless monday på etage och blev lite halft sugna på att dra ut och dansa. Så vi gjorde iordning oss på 1h sen stack vi ut. 1h och 30 minuter på etage räckte gott och väll när man är nykter. För det första var det en över dålig dj vilket förstör verkligen allt. Thank god för dj klevenborn! :) Så vi blev mindre pepp nä vi kom dit, men vi dansade iallafall tills vi blev lite trötta och bestämde oss för att åka hem.
 
Jag älskar att gå ut och dansa och sen gå och lägga sig. Man är så härligt trött och bara njuter av sin varma sköna säng. så godnatt på er för nu ska jag sova som den prinsessa jag är ! :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?