Tralala
Publicerat den

Keep holding on
'Cause you know we'll make it through, we'll make it through
Just stay strong
 
 
Hej på er. Så här såg jag ut .. igår haha. Tänkte blogga igår men hann inte. Idag har jag först varit hos tandläkaren sen örestad. Zamora följde med mig till skolan och vi red för louise. Mycket nyttigt för mig att rida för någon intruktör. Dock var zamora exremt stark men blev väldigt fin i dressyren. Det stod hoppning på schemat. Z springer ju gärna på mot hindrena och jag brukar då ta tag i henne och styra själva språnget så att säga, men louise sa at jag bara skulle följa med och hitta rytmen och låta z själv skötta allting. Den ridning är helt ny för mig då jag är väldigt van vid att hjälpa hästen.
 
Men det funkade efter ett tag och vi avslutade på en bana på 90 cm. Det var okej om vi säger så. Dock hoppade hon inte jätte bra idag. Men jag ska prova detta sättet och rida på ett tag. Hon sa även att det är en väldigt fin häst som kommer bli riktigt bra i framtiden. Kul och höraa ! :D
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?