underbara häst :D
Publicerat den

åh, Zamora var så fin idag. Vi körde på lite lösgörande arbete och jag la även till två studs. idag red jag på mitt pelham bett, istället för att rida med delta red jag på två tyglar. Att rida med graman igår och i förrgår var nog det bästa jag kunde göra för j*vla vad lösgjord hon var idag. till och med i höger varv är hon har varit väldigt stel den senaste tiden, kunde jag rida igenom henne utan problem. När jag skulle gå från ponny till häst, trodde jag att det var nog det hemskaste som kunde hända, men nu vill jag bara rida storhästar. Älskar det.
 
innan jag red idag var jag ute och sprang en runda med henne. jag har börjat träna lite smått , så tänkte att hon kunde följa med idag. Blir mycket roligare när man har någon som springer med.
Nu ska jag snart sova. imorgon har jag min första körlektion på skola. Ska bli kul. Kör på förmiddagen sen på eftermiddagen har jag lektion. Slutar vid 3 sen hem och rida ut z en runda.
 
ps: förgående inlägg skrevs av sanna och inte jag ! :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?