2012 Januari/Februari/mars
Publicerat den

December/Januari
Köpte Z i december och börja rida henne ordentligt i januari, hade väldigt höga tankar om henne i början, vilket jag har förstått nu att det var ganska fel. Så har backat mig sjäv, och väntar nu tills hon är mogen. Vi går i hennes takt. Sen om jag vill ut och tävla lite mer så har jag ju alltid lexus ! ;)
Tömkörde henne även för första gången denna månad. Vet inte om hon blivit det innan? hon skötte sig bra iallfall.
 
Började även tycka om skor och kläder lite mer. Köpte hem dessa snyggingarna i början av januari. Dock kunde jag inte gå i dem då, men var tvyngen att ha dem för att jag tycke dem va snygga. Minns att jag gick till en fest i dem och jag kunde verkligen inte gå i dem haha.
 
 
Februari
Tog en drös med vinterbilder på hästarn.
Fick även för mig att man kunde festa dagen innan tävling. Med 4 h sömn lyckades jag ändå åka iväg och tävla, och det med bra resultat.
Första ridbilderna på z
Fler ridbilder
Får ju inte glömma göteborg horse show, som alltid är det i februari och jag var på plats.  hittade en massa finna saker till zamora, Bland annat rosa swarotski, rosa benlindor, träns, martingal.
 
Mars
Hopptränade z för första gången.  Hur det gick? ja.. Ni ser ju själva haha.
Pappa körde mig för första gången till en tävling, Blev trolleholm och tro det eller ej men gienek och jag tog vår första vinst tillsammans i LB. Snacka om att pappa var skrytig för mamma när vi kom hem :) Vår första LB gjorde vi 2 veckor tidigare, då kom vi 2:a. Ingen dålig start på året.
Hoppade flisa för andra gången. Super kul och vi kom upp på en oxer på 120 utan problem. Nog den säkraste hästen jag suttit på. Riktigt härlig känsla
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?