2012 resum April/Maj/juni
Publicerat den

 
ordnade en jätte fest hemma, 45 pers var vi och det blev en lyckad kväll.
 
Jag, malin och olivia, :)
 
Träning för Ebba von Essen. Gick super bra och zamora var en pärla.
 
Vann två klasser med Gienek i ljunits. Var en speciell känsla och vinna båda klasserna faktiskt.
Himla kul :D
 
Maj
 
Blev 2:a i lc i skabersjö vilket gjorde att jag blev 1:a i klubbmästerskapet
 
Var på backstreet boys koncer med familjen.
 
Skabersjö cup med Gienek
Gick inte så jätte bra under båda dagarna men kom till b finalen och sista rundan vi gjorde tillsammans blev bara så bra och vi red 0 oc blev 1:a :)
 
Juni
Hoppade gienek för sista gången. Lämnade tillbaka honom dagen efter.
 
Syrran tog studenten, Var dock jätte sjuk och kunde inte va med på festen på kvällen. Men var vaken under middagen iallfall :) Dagen efter och 1 vecka efter hade jag ingen röst ..
åkte upp till norrköpinge för att överaska min kusin på hans student. Han hade ingen aning om att vi kom. Han blev jätte förvånd när han såg oss där. Olivia var med på denna resan och vi köpte hem kina mat till hotellet dagen efter, det bara regna och regna men vi hade hur trevligt som helst.
 
 
skogen med z för första gången. Skötte sig exemplariskt och det var himla roligt.
jag fick för mig att jag skulle ta föl på zamora med en jätte fin hingst som heter diarado. Dock blev det inte så
för att det blev för sent på säsongen och någon med hingstens sperma. Pallar inte ta det i detta inlägget.
Men nu är jag glad att jag inte gjorde det för oj vad mycke längre jag och z har kommit sen i sommras.
Köpte en merca amg, lurade en del att den var min men egentligen var det min pappas. Tror dock dem flesta fattade det sen :) Fin e den iallfall.
 
 
hade midsommar fest hemma :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?