Baracka tur?!
Publicerat den

Jag och sanna tog ut hästarna på en barbacka tur i mörkret för en stund sedan. två galna brudar på två galna hästar. Båda hästarna skötte sig exemplariskt och vi satt kvar hela rundan. Wihooo..
 
Idag har jag varit på örestad som vi alltid är på tisdagar. Fortsatte med vårat projekt arbete angående avel. Sen red jag en häst som hete rinaldo. Inte den bästa hästen man suttit på men ändå en helt ok häst. Dock väldigt liten. Kände det nu när jag hoppade upp på z här hemma. Vilken skillnad på häst haha. Z är ändå inte så stor :)
 
Nu ska jag plugga till mitt historia prov jag skulle haft förra veckan men var ju så sjuk. imorgon går jag i skolan från halv 9 till 3 , sen får vi se. Måste ringa hovis för z behöver skos och behöver även eventuellt hoppträna innan söndag. På söndag ska vi iväg på en pay and jump och vi går upp ett steg till 80-90 cm. Spännande :) Z har fått s fina rump muskler.. Det gillas !
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?