dont be that girl, be the girl u once was
Publicerat den

 
Hej på er, vakna halv 10 i morse och trodde jag hade försovit mig , då jag missuppfattade klockan, så sprang upp som en galning och fick skicka iväg ett sms till malin att jag inte hann med bussen. Som svar fick jag " min buss går om 1h och 30 minuter". Så ja jag tog rätt rejält fel på tiden haha. Men nu har jag iallafall fått komma upp i lugn och ro. Väckt pappa som kör mig till bussen om en 15 minuter. Släppt ut hästarna och gjort mig i ordning. Så nu är det lugnt :) haha
 
Börjar vid halv ett idag, och slutar vid 3. Lunch dejt på sub nu med malin. vad dagen har att erbjuda får vi se. Underbart väder ute. Dock väldigt kallt.. Men älskar att solen skiner. Det gör dagen mycket gladare.
Z ska jag försöka hinna rida ut innan det blir mörkt när jag kommer hem från skolan. tiden börjar väll gå tillbaka nu?
 
ha en underbar dag för det ska jag försöka ha , puss :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?