Fredags kväll på hipp
Publicerat den

I fredas var umgicks jag med min underbara vän malin. Vi stack hem till crille och förfestade med rebecca och natta innan vi drog vidare till hipp. Jag och malin shotade en j*vla massa. Vodka rastberry och lime, Smakade som godis. Vi var tvyngen att stoppa oss själva annars hade vi nog inte kommit ut. Nästa gång vi har en hemma kväll bara så är det perfekt och dricka men inte om man ska ut också haha. Då hade vi nog blivit odrägliga. Men en halv flaska 1 liters vodka gick åt på mindre en 3h haha. Lärde oss en ny snaps visa av natta och rebecca.
 
I fönstret stod en kruka, bakom krukan stod en säng, i sängen låg en piga och på pigan lå en dräng, efter nio månaders väntan kom den lilla jävel ut, stora tänder liten pit, fyfan vad han var ful, SKÅL
 
Vi mötte upp zara när vi drog till hipp.Det var ladies night , dem bjöd på vin och hade tagit ditt en strippa. Dock var jag inte jätte sugen på att titta, stod folk över allt och man kunde inte se så drack en cider så länge. Sen när pojkarna kom vid halv tolv blev det betydligt roligare. En trevlig kväll med andra ord och jag skämde inte ut mig denna gången. Dock tappa jag 200 kr :( Andra gången jag tappar pengara på hipp. Sjukt störigt, men vad fan gör man liksom.
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?