klyven...
Publicerat den

Hmm.. sjukt svårt att veta vem som talar sanning och vem det är som ljuger. Om inte alla ljuger såklart. Man kan aldrig veta exak. Vad e det man vill tro på? Vad gör en blind, dem som står en närmast? Man litar ju såklart på dem. Men dem har ljugit förut, så varför skulle dem inte kunna göra det igen?!
 
Blandade känslor, jag ville inte hamna i denna situationen ändå gör jag det. Jag blir sjukt arg på mig själv. Vill bara skrika. Tänker på dåliga saker. Sjuka saker. får mig själv att må dåligt. meningslöst.
 
jag har inga känslor, jag gråter inte när folk skadar sig, jag gråter inte när folk som står nära mig nästan dör framför ögon på mig. Jag gråter nästan aldrig när jag slår mig. Det måste vara riktigt illa i såfall. Grät inte ens när jag nästan skärde av mig lillfingret. Gråter inte när folk slår på mig. its makes me stronger. Känns som att man kan ta smärta på ett helt annat sätt än vad man kunde förr. Folk e mesar, eller e det jag som e en mes som inte visar någon känsla alls?
 
Jag kanske är stark, eller vad e jag? knäpp. Konstig.
 
jag har bara så sjukt mycket i huvudet. så mycket tankar. Borde jag hålla allt inom mig.. jag vet inte vad jag vill göra. om jag vill berätta för någon. om jag vill ha med någon att göra överhuvudtaget. mitt huvud är en ända jävla röra. jag blir så fruktansvärt trött på mig själv.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?