Middag :)
Publicerat den

Var i väg på pers krog i malmö för en stund sen med natta, kalle och malin. Planka åt vi allihoppa. Över gott och god service. Rekomenderar starkt det stället.
 
Första gången jag åt planka var när jag var på middag med min andra bror och lite andra folk. Så totalt blir detta min andra planka någonsinn. Men jag måste säga att planka är nästan bättre en pommes och kött..
Så det lär bli fler gånger planka för mig nu.
 
Glass och kaffe till efterätt, dock var det bara malin och natta som åt /drack det. Själv är jag inte ett jätte fann av att dricka kaffe och äta glass. Glass med banan är dock något jag inte brukar tacka nej till. Men för övrigt tycker jag inte att glass e speciellt gott.
 
Nu ska jag starta en film och ställa klockan på 10 imorgon. In till skolan någon timme sen får jag se vad som händer.
 
pussar
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?