Nyår 2013
Publicerat den

Jag och malin igår ;)
 
Godnytt år. Sitter och tittar igenom alla bilder från nyårs middagen igår med mina underbara tjejkompisar. Firade nyår hos malin, zara, hanna och alexandra var också med. Vi hade 3 rätters middag sen spelade vi lite kortlek och bara umgicks. Jätte trevligt. Vid tolv gick vi ut och kollade lite fyrverkerier , då kom det 4 killkompisar också som smälde lite. Sen gick vi in igen och vid halv 1 kom det lite fler folk. Vid kvart i 1 skulle jag dra ut men han som skulle hämta mig kom aldrig så drog hem till crille och sov där.
 
Dagen har varit lite knäpp idag. Sov lite när jag kom hem vid 12 , till 3, sen kom grannen inspringandes för då hade louise blivit avsländ av sin häst och fått åka ambulans. Så fick hoppa upp och rida hennes häst en stund. En riktig bitch till häst. Sen gick jag in och la mig igen till klocan 8 då åt jag sen ut istallet och rida ut z med sanna. Nu har jag bara umgåts med min bror. :)
 
Bilder från nyår kommer och en resum om vad som har hänt iår ! :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?