Ridning /bio och mys
Publicerat den

Bilden är snodd från olivias facebook
 
Olivia var här och red min underbara häst idag, Gick jätte bra trots all blåst och z skötte sig riktigt bra. Kul och se ! :) hon tog även 3 språng på ett räcke, och det fixade dem utan problem. Z börjar bli mycket säkrare på sig själv. Kul och se att all träning ger resultat även när andra rider henne. Då känns det som att man lyckats.
imorgon funderar jag på att hoppa henne, får se vad jag känner för helt enkelt. Red henne lite grann i onsdes till hon var helt genomriden då hoppade malin, (en tjej kompis) upp och red henne lite. Hon hade inte suttit på en häst på 8 år.
 
nu har jag precis kommit hem från bion med c, såg the hobbit. Bra men lite långdragen film. var trött som fan. Tog en taxi hem för en stund sen och nu väntar jag på att min bakpotatis och kyckling blir klart. Mums ! :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?