Ridtur på z + städa stallet.
Publicerat den

Red z innan idag. Vi red ner till tranje för att rida ett dressyr pass, men marken var så himla hal så fick ta det jätte lugnt och kunde inte rida igenom henne på det sätt som jag hade velat. i skritten lyckades vi få in både slutna och öppna samt en del skänkelvikning, detta gjorde hon väldigt bra i traven också, dock var hon på lite kinkigt humör när jag ställde för mycket krav och började bråka, men red på bara och struntade i henne.
 
galoppen gick knappt, var för halt och benen var över allt och ingenstanns. Fick inte ihop henne. Hon var inte alls p humör för att lyssna. Efter lite övergångar och jobb på 8 volt fick vi in något bra galopp, eller okej. Dock tog hon inte skänkel alls och bogen stack ut hela tiden. Sen kom bak bena lite här och var. Men det var ändå helt ok när hon lyssna och jag fick ihop henne.
som sagt så var det ju väldigt halt så hon fick inget fäste så förväntade inte mig att hon skulle gå perfekt i heller.
 
Städat stallet under hela eftermiddagen och fixat till z och s så det kan vi bocka av från listan nu
 
Ska äta lite mat innan jag drar in i duschen. Sen fixa sig inför kvällen, kommer bli en grym förfest med trevligt folk sen utgång :) Wihoo
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?