som vanligt...
Publicerat den

som vanligt blir det inget ridhus idag för min kära mamma håller aldrig vad hon lovar. Men är rätt van vid det vid det här laget så vad gör man liksom.. Ska ut om en stund iallfall och rida ut z istället. egentligen hade jag behövt rida igenom henne ordentligt .. men men..
 
Just nu spelar jag lite candy crusch och planerar kvällen. Förfest vid 9 hos crille sen utgång. Nice ! :) vad har mina kära bloggläsare för sig ikväll? Hemma kväll med chips och dipa, eller party like a rock star? :)
imorgon ska jag ha hemma ikväll iallfall. Det är en sak som är säkert. Ska upp tidit på söndag och jag börjar bli för gammal för att vara ute och festa till 4 på morgonen sova 3h sen upp och tävla.. Det funkade förr men inte längre hah ::)
 
jaha några förslag på vad man ska ha på sig ikväll? Funderade på ett par svarta höa byxor någon snyg blus och röda skor? eller blåa jeffrey cambell? har ju typ alltid dem men dem är så fruktansvärt sköna och gå i. Har ett par svarta från nelly också men dem kan man inte dansa i . Dem har man bara för att det är snyggt. Så dem blir det inte !
 
Fick ett papper från skolan i förr går om hur mcyket frånvaro man hade från förra terminen. ingen vacker syn. Men dock var 2012 ett ganska så svårt och jobbigt år för mig och det är nu det börjar gå på rätt väg men ändå så är det inte helt okej. Det får helt enkelt ta den tid det tar :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?