Underbarkväll igår :)
Publicerat den

Var iväg på inflyttningsfest hos christian igår. en tevligt kväll med trevligt folk. Vid 11 kom dennis och rogge och hämtade upp mig. In till hipp och festa hela natten. Himla trevligt kväll och möte en j*la massa folk ute. Allt blir så mycket roligare då. Dock gjorde jag totalt bort mig, men det händer alla så jag bjuder på det, och nej jag talar inte om vad som hände. Dem som var där vet , det räcker :)
 
Idag har jag mått allmänt dåligt. Olivia, zara, malin och charlotte kom en sväng nu på kvällen med massa gott. Vi kollade på en film som heter " i spit on your grave", skulle varit en skräckis men tycker mer bara den var "creapy".
Sen spelade vi lite uno och snackade. Nu ligger jag i sängen med hunden bredvid mig, Tända ljus och tv på. Ska starta en ny film och bara njuta av att det är lördag och att jag e ledig imorgon.
 
Så Ha en underbar lördags kväll underbara läsare :)
puss
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?