5 Saker ni inte visste om mig :)
Publicerat den

- Förut var jag extremt rädd för skräck filmer och kunde absolut inte se en endaste utan att sova med lampan tänd i minst 1 vecka efter. Det börjar bli bättre nu...
 
- Jag har vatten allergi. Varje gång jag duschar/badar får jag röda utslag över hela kroppen. Jag har fått vänja mig med tanke på att jag duschar varje dag.
 
- Jag kan inte äta godis utan att få ont i mina tänder. Det stör mig inte speciellt mycket med tanke på att jag gillar chips mer, och äter jag det är det inga problem.. Någon som har samma problem med sina tänder?
 
- Förut kände jag mig "tjock". Varje gång jag åt mådde jag illa. Har till och med gått så långt att jag stoppat fingrarna i halsen. Dock inte upprepande gånger. När jag äter nu kan jag fortfarande få den "må illa" känslan.
 
- jag byttar mina sänglaka minst 1 gång i veckan för jag hatar att sova med "skitiga" sänglakan.
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?