Bilder Dressyr med Zamora
Publicerat den


 
Hatar när mitt första inlägg försvinner och jag måste skriva om allt igen... Brukar det hända er?
 
igår trimmade jag Zamora på gräset. Till en början med tyckte jag hon var lite nonchalant. Hatar att jag ska behöva väcka henne för att hon ska liksom fatta att "här är jag"...  Hade önskat att hon var mer framme för skänkel. När jag ber henne länga på steget vill jag att hon tar min skänkel direkt. Det ska inte gå flera sekunder innan hon länger. Sen vet jag att hon brukar ha mer framåt bjudning i vanliga fall. Jag fick inte riktigt fram henne till den punkt där jag vill ha henne. Önskat att hon hade burit upp sig själv mer. Blir lätt ganska hängig.
 
Annars tyckte jag hon var väldigt fin och avslappna. Jag fick den känslan när man bara ville fortsätta rida och inte hoppa av. Det blir roligare tills nästa gång man rider då. Man längtar lite för man vill uppnå samma känsla igen.
 
Här ser man tydligt att hon trampar på under sig. Men som sagt hade jag önskat att hon bar upp sig själv mer. Annars var hon fin..
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?