Lite kvällstrim :)
Publicerat den

 
Jag kunde inte låta bli, så det fick bli ett litet kvälltrim på Zamora idag.. Jag väntade iallfall någon timme för att piercingen skulle ha läkt lite grann iallfall :)
 
Hon var jätte fin och jag fick en kanon känsla när jag red henne. Jobbade väldigt mycket på att få henne framför skänkeln. När jag säger åt henne att öka/länga ska hon göra det direkt och när jag ber henne gå lite lugnare ska hon också lyssna direkt. Även att hon inte får slå sig fri i övergångarna. Sen lite med att styra med "vikten" och jag tyckte hon lyssnade otroligt bra. Blev väldigt förvånad på hur fin hon var idag.
 
Älskar när rid suger är på max :D
 
Förlåt för den dåliga kvaliten på bilderna..
 
 
 
 
 



Ingela

Härlig bana, var är det nånstans? =)

Svar: Perstorp :)
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?