Lösgörande arbete på rakt spår.
Publicerat den

Fina fina Zamora gick som en klocka idag när jag red henne. Vi fortsätter enligt schemat och idag var det lösgörande arbete på rakt spår. La dock till ett litet trim pass på en av fälten vi passerade när vi var ute och red. Sattan var fin hon var idag. Länge sen jag kände att hon verkligen lyfte steget. idag kändes det som att vi svävade på moln.
 
i ungefär mitten av passet var hon så otroligt fin. Här kände man att hon började bära upp sig och verkligen jobba igenom hela kroppen.. Sådan äckligt härlig känsla!! Vilket jobb men attans vad fin hon var.
Avslutade efter 40 minuter i värmen med en iskall dusch, hon tackade mig igenom att gå ut och rulla sig skitig direkt..
 
Imorgon kör vi hoppning så det bara rycker om det. Antigen broddar jag henne och hoppar på gräsbanan eller så tar vi några språng i paddocken.. Får se hur jag gör :)
 
 
 
 
 
 
 
 



Felicia

Härlig bild, hur hög är pållen din? :)



URL: http://teamnyrk.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?