Mina underbara vänner :)
Publicerat den

 
Hejsan :)
 
Jag var uppe redan vid halv sju i morse för att bege mig in till malmö vid 8-tiden. Hade körning vid halv 9. Det gick faktiskt rätt bra idag. Börjar lära mig alla skyltar och regler. Efteråt möte jag upp Malin och Olivia för en fika på Cafe 2000. Dem har lätt den godaste salladen, har du inte varit där Rekommenderar ja starkt att ni gå dit ! :D
Vi gick runt lite i stan och kollade i affärerna. Det är verkligen rea överallt.
 
Eftersom att det var så varmt tog vi en trip till tvedöra. En lite sjö vid torna hellestad. Vi låg där resten av dagen, badad och tog det lugnt. Riktigt mysigt !! :D
 
 
 
 
 



Anonym

Jag va också och åt sallad där idag! Kände igen dig, men va där med min fru så de kändes konstigt att hojta, trevligt att följa dig i din vardag
XO



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?