Servetris jobb. :)
Publicerat den

 
Hej på er
 
Har haft fullt upp hela veckan. idag känner jag att jag kan koppla av och sätta mig framför datorn.
Jag har jobbat torsdag, fredag för öresundsgruppen, delat ut flygblad med min vän malin. Har gått bra, och vi har gått en j*vla massa så har varit helt slut i kroppen. Igår vaknade jag med förkylning och ont i halsen. Men jag fixade till mig och på kvällen jobbad jag och sanna som servetriser för mina kusiner som anställde oss inför en stor fest. Det var jätte kul och vi fick en massa beröm. Alltid kul att höra :)
 
Vad som står på schemat idag är att visa sprit för försäljning vid 2 tiden, efter det ska jag rida min Zamora, hinna med att Gyma lite innan jag hoppar i duschen och sätter mig och kollar på sändningarna från Falsterbo horse show vid 6-tiden. Ungefär så ser min söndag ut.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?