Uteritt med bästa vänner :)
Publicerat den

Min fina sessa <3
 
Red ut en runda idag med Olivia och Malin. Vet inte om jag har berättat det men Min tjejkompis Malins häst har stått hos och i strax 3-4 veckor.. Idag tog vi en ridtur med alla hästarna. Det var super mysigt. Z fick gå på lite halv lösa tyglar och bara ta det lugnt. Ska sätta igång henne som vanligt nu igen. Hon har fått ha lite paus men nu är det fit for fight som gäller. Visst har hon blivit fin?
 
Dock är hon rätt skitig på bilden men vafan...
 
 
 



Johanna

Låter som en lugn men mysig uteritt! Jääättehärlig bild!
Jättefin blogg också! Älskar headern :) Har du lust så får du gärna kika in på min blogg och slänga in en kommentar eller ställa några frågor i min "This or That" :)
Kram!



URL: http://finanora.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?