utgång :)
Publicerat den

 
Så här såg jag och malin ut igår när vi gick ut. Köpte tröjan på Woops på dagen när vi var och shoppade. Malin fick hem sin tröja på vero moda. Köpte även ett par nya byxor från pieces, en svart tröja på rean på vero moda, och en tröja till från woops. Gillar verkligen den jag hade på mig igår.. Tyckte den var uber snygg..
Som ni ser var mitt hår väldigt rött också, la in en röd inpackning (snabb färgning ) när jag stod i duschen och resultatet blev jätte bra. Hade börjat få lite utväxt men den blev jag av med..
 
Blev rätt mycket sprit igår och jag skämde ut mig rejält men vafan.. Man lever bara 1 gång. Jag hade så j*vla kul.
Dock har inte denna dagen varit en höjdare.. Är fortfarande lite bakis..
 
Roger, Linnea (kusin ) malin och jag :)
 
 
 



Anonym

Snopp



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?