Visade spirit och tog några språng på z :)
Publicerat den

Hej på er :)
 
Dagen har rullat på väldigt snabbt. Visade spirit för försäljare vid 2-tiden, han var så otroligt fin när jag red honom. Väldigt framåt och trevlig för skänkeln. Tog även riktig fina språng. Sen kommer dem som skulle prova honom och hela hästen bara bromsar in när dem hoppar upp. Först totalt vägrar han att röra sig och sen vill han knappt gå fram.. Himla trist då det är en otroligt fin häst. Det är som att han vet att han ska säljas och total vägrar.. knäpp häst
 
Zamora red jag ut en runda med och gick sedan in i paddocken för att ta några språng. Hon var jätte fin och hoppa en oxer på 110cm. Tyckte även  att jag red henne väldigt bra.. Min hand på henne har blivit mycket bättre. Känns kanon när man känner skillnad.
 
Jag känner också att jag har blivit mer noggrann i min ridning. Gör om - gör rätt, är mitt nya motto. Sen alltid va noggrann i ridningen och absolut inte låta hästen komma undan med små saker. Det är små saker som gör att det blir missförstånd ibland.
 
 
Har massa filmer och bilder att visa er :)
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?