Hoppning :)
Publicerat den

 
Åh, denna bilden är jag jätte nöjd med. Varför? För att för cirka 1 år sen hoppade vi i denna paddocken och vi kom knappt över hinder på 40 cm utan att alla bommar flög på alla hållen, och en trippelbarr där bakre bommen låg på 50-60 cm kom vi inte över i heller. Idag hoppade vi trippelbarr för andra gången och kom utan problem över denna som då bakre bommen ligger på 90 cm... Det gör mig väldigt glad. Har fler bilder där man kan se att hon ändå är en bit över. Dock har jag inte fått in dem på datorn än..
 
Jag och sanna tog i alla fall hästarna bort till stinas paddock och tog några språng. Dem flesta sprången var helt okej. Dock var hon lite nonchalant och tog inte riktig min skänkel så någon gång kom vi helt fel, men ändå rätt nöjd faktiskt. Hoppade inte så mycket med tanke på att vi ska iväg och träna terräng på tisdag. Både jag och sanna ville bara känna lite på hästarna.. + fick även trimmat z lite på bana så det var ett bra pass idag.
 
idag har jag också hunnit en runda till hööks och horze. Jackan på bilden köpte jag på horze var 20 % rea så kunde inte låta bli. Sen fick hon ett rosa transport/tävlings täcke. Ett tredelat Swarowski pannband, Pessoa bett. Kan försöka fixa bilder till er imorgon. Nu ska jag fixa mig sen möta upp sanna och malin i lund /malmö för en fika och tjejsnack. Livet leker
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?