Morgon Galopptur :)
Publicerat den

Var uppe med tuppen (halv elva). sanna och jag tog ut hästarna på en galopptur idag. Jag red spiritus och sanna red Zamora. Det gick hur bra som helst och hästarna skötte sig kanon bra.
 
På tisdag är vi anmälda till en terräng träning i Dagstorp vilket ska bli väldigt kul och hade varit extra kul om någon ville följa med och filma/fota. Måste även hitta någon som kör för mamma vill inte följa med när det är fasta hinder..
Den 29 tror jag det är ska vi starta terräng med båda hästarna i tågap. Samma sak som jag provade på förra året med z, denna gången blir det antingen 80 cm eller 90 cm. Vi får se helt enkelt vad vi är sugna på.
 
 
Z i onsdas när vi var med på en hoppträning i Staffanstorp. Visst är hon snygg i sitt nya rosa shabrack? Fick det av min granna och före detta tränare stina - med familj. Tackar :D
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?