ont i hela kroppen..
Publicerat den

Gick upp redan vid 7- i morse för att följa med mamsen till hennes jobb. Tydligen så hade hennes chef frågat om hon inte hade någon dottern som kunde tänka sig och hjälpa till lite på kontoret. Passar ju bra att ta några timmar nu när jag är arbetslös.. Så jobbar från 08-12 nu tills dem inte behöver hjälp mer.
 
Jag var även och tog min sista spruta för livmoderhalscancer. Lite ont gjorde det såklart en har dumt nog använd min arm hela dagen trots att det strävar lite. När jag kom hem vid 12 hade sanna börjat rensa alla grejor och satt i ordning i våran "garderob". Där vi har "häst tvätt täcke maskinen" har vi även lite utrymme så där är snyggt nu med täcken i fack, shabracken i ordning och luvorna snyggt upphängda.
 
Vi ha även rensat lite i våran sadelkammare inne i stallet, vi har fått en häst till i stallet nu. Tanken var ju att spiritus var såld och att z behövde sällskap så jag frågade min tjej kompis ( Malin ) om hon inte kunde ta hit sin häst, bara det att vi åkte upp och hämtade spirit igen redan dagen efter av personliga skäl, och nu står här plötsligt 3 hästar haha.Så vi rensade för att hon skulle få plats med sin sadel och träns. Vi (sanna) har överdrivet mycket saker ...
 
 
Glada att dem får vara tillsammans igen
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?