Student för Hanna :)
Publicerat den

 
Firade min underbara vän hanna i måndags. Student fest på högsta nivå, jag hade jätte kul och taggade utgång.. Dock när vi väll skulle ut kom jag på att sanna hade mitt legg. Så det var bara att ta en taxi hem och gå och lägga sig. Lite störigt var det med tanke på att jag var rätt sugen på att dra ut, men så är det ibland. Hanna hade iallfall haft det jätte kul med Malin och Alexandra. (översta bilden )
 
Nu är studenterna färdiga för detta året. Tänk att det var mer än en hel vecka sen jag tog studenten.. Hur sjukt är inte det? Tiden går fruktansvärt fort. och himmel vad mycket som har förändrats på dessa veckorna. Ni anar inte..
 
Sara och jag :) Älskar denna klänningen köpte den på bik bok för 400:-, Snygg, stilren och skön klänning. Vill ha fler fast i andra färger.
Malin och ja :)
Studentbarnet och hennes mamma :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?